{"id":10655,"date":"2016-04-05T08:23:01","date_gmt":"2016-04-05T06:23:01","guid":{"rendered":"http:\/\/mygatemagazine.se\/?p=10655"},"modified":"2016-04-05T08:23:01","modified_gmt":"2016-04-05T06:23:01","slug":"kilroy-later-unga-tavla-om-sin-dromresa","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/mygatemagazine.se\/kilroy-later-unga-tavla-om-sin-dromresa\/","title":{"rendered":"KILROY l\u00e5ter unga t\u00e4vla om sin dr\u00f6mresa!"},"content":{"rendered":"

\"kilroy\"<\/p>\n

KILROY \u00e4r researrang\u00f6reren som specialiserar sig p\u00e5 resor f\u00f6r ungdomar och studenter. F\u00f6retaget drar nu ig\u00e5ng sin nya kampanj med fokus p\u00e5 road trips d\u00e4r bland annat alla ressugna f\u00e5r chansen att vinna sin dr\u00f6m-road trip.<\/p>\n

–\u00a0Road trips \u00e4r oerh\u00f6rt popul\u00e4rt bland dagens ungdomar och f\u00f6r de som inte testat att g\u00f6ra sin road trip \u00e4nnu borde absolut se till att planera in det. Under en road trip\u00a0uppt\u00e4cker du v\u00e4rlden och f\u00e5r uppleva\u00a0den absoluta frihetsk\u00e4nslan med vinden i h\u00e5ret. Du kan ta dagen som den kommer och \u00e5ka och g\u00f6ra precis vad du k\u00e4nner f\u00f6r f\u00f6r stunden. Dessutom v\u00e4xer du ocks\u00e5 som person under en l\u00e4ngre resa!\u00a0Alla intryck och nya m\u00e4nniskor f\u00e5r en\u00a0stor inverkan p\u00e5 dig och det \u00e4r just det som \u00e4r s\u00e5 fantastiskt med att resa<\/em>, s\u00e4ger Madeleine Lindahl, Marketing Manager p\u00e5 KILROY Sweden.<\/p>\n

Road trips har stigit i popularitet under de senaste \u00e5ren och f\u00f6r m\u00e5nga \u00e4r det just Kalifornien som lockar. F\u00f6retaget har satsat stort f\u00f6r att inspirera de v\u00e4rldsnyfikna ungdomarna p\u00e5 att genomf\u00f6ra sin dr\u00f6m-road trip och v\u00e4xa i sig sj\u00e4lva.<\/p>\n

–\u00a0Vi tycker att det \u00e4r viktigt att unga m\u00e4nniskor ger sig ut och ser sig om i v\u00e4rlden. Vi st\u00e4ller oss ofta fr\u00e5gan hur de ska kunna best\u00e4mma vad de vill g\u00f6ra i livet om de inte sett vad som finns? Vi vill inspirera och hj\u00e4lpa till p\u00e5 traven och har d\u00e4rf\u00f6r i samband med kampanjen startat ig\u00e5ng en t\u00e4vling d\u00e4r alla f\u00e5r chansen att vinna en egen road trip.<\/em><\/p>\n

T\u00e4vlingen \u00e4r utformad f\u00f6r att alla ska kunna delta och f\u00e5 chansen att vinna.<\/p>\n

F\u00f6r att t\u00e4vla l\u00e5ter f\u00f6retaget unga ta en selfie p\u00e5 hur de ser ut n\u00e4r de vinner. F\u00f6r att vara med i utlottningen av sin dr\u00f6m-road trip l\u00e4ggs sedan bidraget ut p\u00e5 Instagram med hashtagen #weirdwinningface.<\/p>\n

–\u00a0Det \u00e4r en rolig grej! Vi ville ta bort fokuset fr\u00e5n utseendefixeringen hos unga och ist\u00e4llet lyfta fram den galna gl\u00e4djen av att vinna sin dr\u00f6m. Det \u00e4r gl\u00e4djen och l\u00e4ttillg\u00e4ngligheten att alla ska kunna t\u00e4vla som \u00e4r det viktiga<\/em>, s\u00e4ger Madeleine Lindahl, Marketing Manager p\u00e5 KILROY Sweden.<\/p>\n